onsdag 5. desember 2012

DIY: DØRKRANS

I så mange år jeg kan huske har jeg hatt lyst å lage min egen dørkrans, men hvert år har jeg like liten tid til å gjøre det. Så i år.. da inviterte jeg like godt 3 flotte og kreative damer til juleverksted med vin og godt selskap. Det ble en utrolig koselig og kreativ kveld!
Noe var kjøpt inn i anledningen, noe var hentet i skogen, og noe var funnet i skuffer og skap.
Her ser dere resultatet av det vi lagde:






Krans og pynt kjøpt på Oasen Hageland. Røde bær, gullnøtter og bånd fra gammelt skap.



Krans bunnet av granbar. Godt med hansker. Hvite trestjerner, kongler og blondebånd kjøpt på plantesalg. 



Krans av grener kjøpt på Drivhuset. Mose, sølvplante, hjerter og kuler kjøpt samme sted. Tuhja hekk hentet i hagen, fugl, bånd og kongler fra gammelt skap.



Halmkrans funnet på loft sammen med pynt og bånd. Tujahekk og annen busk funnet i hagen. 




Krans i tre kjøpt på Oasen Hageland sammen med pynt. Frisk kristorn og regensrør til å ha en frisk rose i.
 






Her ser dere hvordan det ble hjemme hos meg.














Kan absolutt anbefale en venninnekveld og juleverksted!
 
 
Ønsker dere en fin kveld!

1 kommentar:

Toril sa...

Så koselig!
Og så fine de ble!! :)
Ønsker deg en fiiin adventstid!
God klem fra meg :)