tirsdag 4. desember 2012

JULEFORBEREDELSER

Et lite livstegn fra meg :)
Huset er endelig ferdig og nå bare nyter vi det å være i mål! Det har vært så mye å få på plass, at det ikke har vært så mye tid til blogging. Håper at jeg får satt meg ned litt igjen snart for å hente inn litt juleinspirasjon!

Vi smakte på pinnekjøttet i helgen! Det var utrolig godt! Vi hadde foreldrene mine på middag, så da benyttet jeg anledningen til å lage det litt mer juleklart :)







 Ønsker dere en trivelig førjulstid :) Gleder meg til å ta turen innom dere :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig med et innlegg fra deg igjen og så herlig det må være å bli ferdig og dere kan kose dere til jul:)
Så nydelig du har pynta og ein pinnekjøttmiddag Høyres ikkje feil ut:)
Klem fra Lillian

My Dream sa...

Nydelig dekket!!! flink du er!!!