lørdag 9. mars 2013

BOYS BOYS BOYS

Så var det tid for bursdagsfeiring igjen! Storebror blir 7 år! Syns nettopp jeg fikk han....? Uansett, en stor og flott gutt har det blitt!




 Han er SKYLANDER GIANTS fans av dimensjoner... til og med mor vet det meste om Skylanders. Svigermor lager bursdagskaker til alle barnebarna hvert år. I år foreslo jeg at hun kunne lage "portalen" fra Skylanders, så kunne vi pynte kaka med en ny figur. Svigermor tar utfordringen på strak arm, og flott kake ble det!!



Har egentlig ikke tenkt å legge ut bilder av barna her på bloggen - men det ble jo litt av et hakeslepp på bursdagsgutten da selveste FLAMMEKJEMPEN stor på toppen av kaken og bare sprutet flammer!
Det var et heftig støynivå med 12 gutter i hus - men det ble musestille da de så kaken. Vi måtte bare flire :)



Bordet ble dekket i svart og grått - og selvfølgelig dekket med alle Skylandersfigurene som han hadde fra før.











 
 
Disse skjønne uglene så jeg nylig på en blogg, så de måtte jeg bare prøve!


 
Jeg er ikke den som er ivrigst med bakeforkle, så det ble enkle saker - en pose med muffinsblanding, en pose med sjokoladeglasur, et par pakker med orio kjeks og en pose med nonstop. Kjempepopulære ble de :)
 
 
 


6 kommentarer:

Forever Love sa...

Gratulerer med dagen i huset<3 kjempefin kake!! Ha en fin kveld!
Klem t

Malin sa...

grattis med 7 åringen! kjempetøff kake, har en som digger skylander her i huset og. kan tenke meg den var popuær:-)

Susanne/Changes sa...

Gratulerer med dagen til gutten!
Tøff kake og søte muffins :-)

Anonym sa...

Gratulerer så masse med gutten:)kan tenke meg dei koste seg alle og at det var ganske høylytt men slik er det jo,hihi og det enkleste er ofte det beste,er ikkje så veldig på bakefronten eg heller:)
Herlige kake og så tøft med alle figurene på bordet,orntlig gutteselskap:)her blir det snart jentebursdag og eg er litt sån lei av alt det rosa men tenk å hatt jente sjørøverfest,berre det at eg er ikkje så kreativ så veit ikkje korleis det skulle blitt men men finner nok på noko:)

Ønsker deg ein fine søndag og håper dagen blir fin for deg og dine:)
God klem fra Lillian

MøbelPøbel sa...

Nå måtte jeg bare vise bildene til 8-åringen her (som as we speak, spiller Skywalker;).
Det ble noen "Wower" her ja!!

Livets små øyeblikk sa...

Gratulerer til sjuåringen:)
FOR ei kake!!! Forstår godt det ble stille rundt bordet ja:) Men siden jeg ikke er helt på disse figurene synes jeg ugle-muffins-ene var finest. Og du; det går i Toro her også, smaker godt det også;)

Ha en fin søndag,
god klem:)