mandag 15. oktober 2012

BAD

Ser at det er mange som har begitt seg ut på NIB sin utfordring om å vise badet sitt. Utrolig mange flotte bad der ute :)
Vet ikke helt om jeg skal hive meg med jeg også, skulle visst hatt litt ny pynt der oppe ;) Men legger ved et bilde fra vinduet på badet vårt. Elsker dette runde vinduet. Liker at det er litt maritimt preg over det, derfor måtte det også en seilbåt der. Jeg ville ikke at vinduet skulle være frostet hele veien, så den nederste delen er frostet og den øverste delen er delt inn i frostede striper og åpne felt. Akkurat passe tett.

5 kommentarer:

Livets små øyeblikk sa...

For en super løsning på frostingen:) Vi har et vindu på stuen som har mye innsyn og hittil har vi brukt persienne. Men det stenger ute så mye lys, så jeg har lyst å froste det - mulig det blir på samme måten som dere har gjort her ja. Så kjekt å få inspirasjon fra kreative sjeler som du:)

Ha ei fin uke videre,
nattaklem:)

Toril sa...

Så kult med rundt vindu på badet da!!

Forresten, du er jo bare GOD da! :)
TAKK for at du vil handle for meg hvis jeg får SG abstinenser...hihi..
Digger deg!

Ha en flott tirsdag!
Klemmer din vei!

Ingrid Louise sa...

Knallstilig!! ;-)
Herlig dag til deg,klm ingrid l

Anonym sa...

Så utruligt flott med rundt vindu,det har eg i dei to utgangsdørene og er veldig fornøyd med det litt maritime preget:)
Så søtt med den seilbåten der:)
Ein flott dag til deg!
Klem fra Lillian

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Lykke til hos nib...Elsker runde vinduer:)

Her er det en lat dag med kaffekoppen og fyr på peisen;:)

Ha en fin uke!!

Klem Linda:)